Vrijwilligers rooster app
Inzetrooster maakt vrijwilligersplanning simpel. Beheerders stellen roosters in en nodigen vrijwilligers uit om zichzelf online in te schrijven.
Onze opstartassistent helpt je door de eerste stappen heen en binnen een paar minuten ben je klaar.
Voor wie is het rooster geschikt?
Inzetrooster is bij uitstek geschikt voor o.a. sportclubs, musea, zorg, welzijn, buurthuizen, buurtpreventie, boerderijen, maneges, scholen, bibliotheken en andere organisaties met vrijwilligers.
Past dit rooster bij jouw organisatie?
Inzetrooster heeft veel functionaliteiten o.a zelfroosteren, agenda koppelen, automatische herinneringen, diensten overdragen, urenregistratie en persoonlijk profielen.
Wat zeggen onze klanten?
Inzetrooster is erg vriendelijk in gebruik en heel overzichtelijk. De vrijwilligers kunnen ook hun diensten zeer eenvoudig overdragen. Je ziet meteen waar je moet zijn. De menu’s zijn heel overzichtelijk. Na een eerste jaar gratis uitproberen hebben we besloten een betaald abonnement te nemen. Ik kan Inzetrooster echt aan ieder bedrijf aanbevelen.
Gerdien Vrielink - coördinator verzorgingshuis WielewaalOnze kringloopwinkel gebruikt nu anderhalf jaar inzetrooster. Ideaal voor onze vrijwilligers om in te roosteren op de momenten dat het hen het beste uitkomt. Dat scheelt ons veel werk. Bij lege plekken gewoon een extra mailtje eruit en het wordt zo weer ingevuld. Een aanrader!
Gerlinde Laros - Dorcas kringloopwinkel BarneveldMijn ervaring met het inzetrooster is dat het zeer efficiënte manier is om diensten in te plannen. Doordat mensen zelf hun diensten kunnen invullen is het motiverend om mee te doen aan een evenement. Ze kunnen zelf beslissen wanneer ze hun bijdrage kunnen leveren. Verder is het ook voor mensen met weinig computerervaring goed te beheren.
Therese Pollet - Kunstenfestival AardenburgSinds een jaar gebruiken wij deze mooie applicatie. Aanvankelijk alleen voor het plannen van onze bardiensten nu ook voor andere vrijwilligerstaken. De app is simpel en uitstekend toegankelijk voor beheerder en leden en dankzij prima instructies gemakkelijk te implementeren. Het maakt het managen van een vereniging een stuk gemakkelijker.
Ad Huigen- Secretaris ERPV De BommequetWij zijn zeer te vrede zijn met het inzetrooster. Het is voor iedereen die de beheerder is makkelijk om het systeem onder de knie te krijgen. Je kan ook alle informatie naar aantal bardiensten per persoon terug vinden.
Fons van Deursen - Pijnackerse Bridge clubJarenlang werken wij al met vrijwilligers en roosters. Dit kost de roostercommissie veel tijd en energie. Sinds kort gebruiken wij jullie “fantastische programma”. Hij is gebruikersvriendelijk ook voor ouderen en de minder digitale onder ons. Ons team van vrijwilligers bestaat voornamelijk uit 70+. Het geeft de vrijwilligers vrijheid.
Anouk Folkerts - Coördinator Museum de BuitenplaatsWij zochten al wat langer naar een makkelijkere manier om de vrijwilligers op onze evenementen in te plannen. Nu kunnen ze zichzelf inroosteren en onderling makkelijk diensten ruilen. Superhandig is ook de functie waarbij je per gekozen periode kunt zien hoeveel diensten iemand heeft gedaan. Organisatie en vrijwilligers zijn tevreden!
Lucia Broekhuizen - PSV de WillaerruitersNa vele jaren ervaring met 2 bardienst systemen werk ik nu met Inzetrooster. Na lezing van de duidelijke instructies en Youtube filmpjes heb ik het rooster ingebruik genomen bij onze golfclub. Het systeem staat als een huis en het aantal vrijwilligers die met de indeling belast waren is terug gebracht van 4 naar 1 voor het systeembeheer en 1 voor de IVA coördinatie.
Rob Woppenkam - Golfclub 't JagerspaadjeMet ruim 200 medewerkers is het plannen een uitdaging. Met dank aan het Inzetrooster is het aantal uren plannen verminderd, maar stimuleert het contact tussen medewerkers en biedt meer overzicht en houvast.
Michelle Zandbergen - Officemanager Hunebed centrumWij gebruiken het inzetrooster om onze vrijwilligers te roosteren. Door het werken met het inzetrooster kunnen zij zich flexibel inplannen op de momenten dat het hen uitkomt, en hebben wij altijd overzicht over de planning.
Lieke Kamphuis - Directeur Museum Gebroeders van Lymborch HuisWij gebruiken al enkele jaren het inzetrooster en zijn daar zeer tevreden over. Met name over het inlogsysteem en het gebruikersgemak zijn wij zeer te spreken. Ook de mogelijkheid om zelf diensten en tijden in te zetten en de controle op inschrijvingen is zeer gebruiksvriendelijk.
M.vr.gr. Peter Claassen - A.V. de Keien Uden.Voor vrijwilligerscoördinator én vrijwilligers
Inzetrooster maakt het makkelijker voor zowel de vrijwilliger coördinator als de vrijwilliger. Alle voordelen op een rij.
Eigen huisstijl
Met een corporate account wordt jouw Inzetrooster voorzien van je eigen logo en huisstijl.